Sunday, February 19, 2012

HaTi TeRLuKa





Hati mencuba sedaya upaya untuk tidak terluka...
namun aku hanyalah manusia yang biasa....
yang tidak dapat lari dari perasaan itu...
mencuba sekuat mana pun untuk melawan perasaan itu...
namun kadang-kadang aku tewas...






Duduk terdiam dan termangu yang kulakukan
Hanya linangan air mata yang kurasakan
Hati terasa tersayat belati cinta
Begitu perit dan menyakitkan...







dalam masa kita tgh bahagia...
ada orang ketiga dalam hubungan kita...
mampukah aku dapat bertahan...
sebab bukan kali pertama tapi...
hati ini sentiasa menjadi mangsa...
kadang2 teramat terluka..:(

kadang2 kita x sedar diam2 kita buat hati kita terluka..kita sibok jge hati org yg kita syg tapi kesudahanya..andai DIA sedar mesti Dia faham..tapi mugkin ini ujian dari ALLAH..aku terima dengan hari..andai dia bahagia aq akan tumpg bahagia..terima kasih sebab pernah mengajar aq erti pergorbanan cinta..andai DIA bahagia aq akan pergi jauh dlm idop dia..tq Muhamad Ariff atas semuanya...sye maafkan awq..cinta sye dengan awq biar jadi kenangan antra kita berdua..:




Setiap insan punya hati dan perasaan, tetapi itulah juga yang selalu dilupakan oleh insan yang lain....sehingga ada yang tergamak melukakan hati sesama insan...

Tetapi aku perlu sentiasa menyedari, itulah yang dikatakan kehidupan. Bukanlah dikatakan sebuah kehidupan jika segala yang dilalui indah-indah belaka. Inilah juga yang dinamakan ujian...ujian yang insyaAllah menambahkan kematangan...

Setiap insan berhak berasa sedih apabila hatinya terluka, tiada siapa yang berhak melarang. Luahan perasaan kadangkala dapat menenangkan walaupun tanpa suara. Semoga Allah sentiasa mengurniakan kepadaku ketabahan. Aku yakin semua ini tanda kasih Allah padaku agar aku tidak terus dipermainkan...

Tiada siapa yang perlu bimbang, segalanya akan kusimpan di dalam hati kerana aku bukanlah seorang yang suka menjaja rahsia peribadi kecuali apabila tiba masanya aku tidak tertahan lagi atau harga diri minta dibelai.....







No comments:

Post a Comment